Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
x2005 Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st listopad 08, 2006 10:50 pm Předmět: |
|
|
Robert napsal: | Měl si zapnuto V1 i 995CZ (965?)? |
Neměl. Tento týden jezdím jen s 965CZ z důvodu porovnání falených poplachů v Praze.
Josef napsal: | koda, e u příspěvků nepíí uivatelé více informací. Nevíme co to bylo za detektor?? |
Sorry, jsem úplný blb. Byla to 965CZ. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
x2005 Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út listopad 14, 2006 1:13 pm Předmět: V1 EuroMode vs. 965CZ vs. rx65new vs. V1 Euro_OFF |
|
|
Dneska jsem si vychytal PČR na Střeovické za penzionem.
Kdo neví, jak to tam vypadá v provozu, tak nějaká videa s 945CZ jsou tadyhttp://ar.kalenda.eu/945/
Místo na detekci je to mírně problematické, protoe auto je schované za budovou (která odstíní boční laloky) a paprsek míří do porostu (kde se moc dobře neodráí).
Udělal jsem 3 průjezdy s různými kombinacemi zapnutých detektorů. Oba detektory na cloně spolujezdce.
první jízda - 965cz + V1 Euro_ON - odjezd + příjezd
druhá jízda - rx65new + V1 Euro_OFF - odjezd + příjezd
třetí jízda - 965cz + V1 Euro_OFF - jen odjezd
Na mapě co kříek, to jeden průjezd jednoho detektoru.
Vzdálenosti začátku souvislé detekce na odjezdu:
965CZ - 205m (zobrazená frekvence 33.999)
V1 Euro Mode ON - 280m
rx65new - 0m
V1 Euro Mode OFF - 0m
Vzdálenosti začátku souvislé detekce na příjezdu:
965CZ - 118m
V1 Euro Mode ON - 150m
rx65new - 50m (zobrazená frekvence 34.000)
V1 Euro Mode OFF - 0m
Vzdálenosti odečtené z výe uvedené mapy. Příjezd pro V1 a 965CZ je tak nějak přiblině, protoe tam chybí výrazný orientační bod. Videa nemám, protoe jsem netočil, ale předpokkládám, e na tamto fóru jsme vichni normální a nikdo mě nebude podezírat z fixlování nebo nadrování. Nájezdové rychlosti okolo 60km/h. Jinak je tam omezení na 40km/h.
Poznámka č. 1: V1 Euro_ON měla na příjezdu pod Střeovickou vojenskou nemocnicí dva krátké poplachy "za 1", ale vzhledem k tomu, e ve stejných místech má stejná V1 normálně falený poplach a bez zobrazené frekvence nelze určit zda detekovala opravdu ten radar nebo jen faleně plaila, tak jí to do celkového výsledku nezapočítávám.
Poznámka č. 2: Pokud jsou vedle sebe 965CZ + V1 a V1 přepnete do reimu programování, tak na 965CZ se objeví falený poplach 34,324. Kombinace rx65new + V1 se tak nechová.
Poznámka č. 3: V1 Euro_OFF = X OFF, K OFF, Ka ON, Laser ON, Ku OFF, POP OFF, Guard ON, Ka More Responsive ON, Euro Mode OFF (ostatní parametry nemají vliv). Reim "A". _________________ Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru..... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: út listopad 14, 2006 2:02 pm Předmět: |
|
|
Pěkný testík, je vidět e V1 EURO OFF a GUARD ON udělají své. Vím, e kdy se vypne GUARD mode při vypnutém EURO mode, tak citlivost vzroste, nicméně jediná správná kombinace v Praze je EURO ON, GUARD ON. Mimo Prahu se dá vypnout GUARD mode a citlivost jetě trochu povyleze.
Také je vidět co jsem psal - 965CZ má detekci slunou, ale na V1 nemá.
Naopak RX65 propadák, tak jak jsme předpokládali, i kdy tak hrozný jsem nepředpokládal  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ragamix Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út listopad 14, 2006 2:09 pm Předmět: |
|
|
rozdiel u V1 EURO ON vs. EURO OFF je neuveritelne priepastny.. zeby rovnaky problem ako filtrovanie falosnych poplachov po 34GHz u Belu? _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: út listopad 14, 2006 2:23 pm Předmět: |
|
|
Těko říci, např. ve Zlíchovském tunelu ten rozdíl takový není, ale u slabého signálu a zapnutého GUARD ON se detektor domnívá, e se jedná o ruení. Pokud by se GUARD mode vypnulo, bude citlivost rozhodně vyí. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ragamix Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út listopad 14, 2006 2:55 pm Předmět: |
|
|
to je tiez mozne ale ze by guard sam o sebe mal tak zasadny vplyv sa mi celkom nezda aj ked je pravda ze je miesto bez odrazov podla toho co pisal x2005 _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
b Pozorovatel
Založen: 26.10.2006 Příspěvky: 30
|
Zaslal: út listopad 14, 2006 10:24 pm Předmět: RX65 |
|
|
No a ted "babo raď ". Kamarad po me chce silou moci 2 ks RX65 a neda si vymluvit ze je na prd. A to uz rozdil mezi RX65 a V1 ze statu neni takovy. Ale jemu to proste nevymluvim. _________________ V1 v1.8 POP2, fw3.856 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Robert Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1244 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
ragamix Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: st listopad 15, 2006 7:43 am Předmět: Re: RX65 |
|
|
b napsal: | No a ted "babo raď ". Kamarad po me chce silou moci 2 ks RX65 a neda si vymluvit ze je na prd. A to uz rozdil mezi RX65 a V1 ze statu neni takovy. Ale jemu to proste nevymluvim. |
ukaz mu tento test + este videa od x2005: http://ar.kalenda.eu/ (aj ked tot je 995US takze ci tomu uveri je otazka) ked si neda poradit tak co uz narobis.. snad pochopi ked ho odmeraju.. _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zibby Admin

Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 293 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st listopad 15, 2006 7:45 pm Předmět: Re: RX65 |
|
|
b napsal: | No a ted "babo raď ". Kamarad po me chce silou moci 2 ks RX65 a neda si vymluvit ze je na prd. A to uz rozdil mezi RX65 a V1 ze statu neni takovy. Ale jemu to proste nevymluvim. |
jestli se kamarád, tak mu je prostě neseeň
ne, je to fakt nesmysl, proč by si někdo chtěl kupovat nefunkční detektor ??? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
x2005 Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt listopad 16, 2006 10:59 am Předmět: V1 vs 965CZ - Patočkova 34,3 |
|
|
V1 vs 965CZ - Patočkova MP 34,3GHz
auto MP Praha na středovém pásu na příjezdu
detektory zapojené současně na cloně spolujezdce
965CZ - Ka EUR
V1 - Euro Mode ON
 _________________ Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru..... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
x2005 Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt listopad 16, 2006 11:02 am Předmět: V1 vs 965CZ - Na Valech PČR 33,998 |
|
|
Na Valech, Praha 6
PČR měření na odjezdu
Bel 965CZ - Ka EUR - zobrazená frekvence 33,998
V1 Euro Model ON
Starí video ze stejné lokality. Moná i stejné auto. Jiný kus 965CZ. http://ar.kalenda.eu/?p=8 _________________ Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru..... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: čt listopad 16, 2006 2:17 pm Předmět: |
|
|
U toho měření v Patočkově ulici je na odjezdu opravdu malá vzdálenost. Byly detektory zapnuté najednou, nebo kadý zvlá? Viděl jsem video s V1 přesně z této pozice a tam byla detekce řekl bych trojnásobná. Takhle mi to detekovala 945CZ - radar přesně v této pozici. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
x2005 Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt listopad 16, 2006 3:13 pm Předmět: |
|
|
Josef napsal: | U toho měření v Patočkově ulici je na odjezdu opravdu malá vzdálenost. Byly detektory zapnuté najednou, nebo kadý zvlá? Viděl jsem video s V1 přesně z této pozice a tam byla detekce řekl bych trojnásobná. Takhle mi to detekovala 945CZ - radar přesně v této pozici. |
Detektory zapnuté současně. Řekl bych, e umístění auta a směr měřicího paprsku zrovna vycházejí tak, e křoví ve středovém pásu eliminuje větinu odrazů od přijídějících aut zpět do protisměru.
Můe tam být i nějaké slabé ovlivnění detektorů navzájem. Jel jsem tam jiný den jen s V1 a detekce (by slabá) byla dřív. Můe to být dáno více faktory, tak bych z toho nedělal obecný závěr. Např. dnes byl na příjezdu minimální provoz, take prostě mohly jen chybět ty odrazy. _________________ Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru..... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: čt listopad 16, 2006 3:51 pm Předmět: |
|
|
Kadopádně tahle pozice je na detekci dost patná, i kdy zbytečná, protoe se měří v na opačné straně silnice  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|