Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rob-in Pozorovatel
Založen: 5.1.2007 Příspěvky: 93 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st únor 14, 2007 11:55 pm Předmět: |
|
|
Snad má pravdu..ted jsem pro jistotu koukl do manuálu a tam se píe e fungovat by měl do 70 C. Vydret by měl 85C...Bohuel v autě jsem měl po příchodu na parkovitě jednou přes 100 C. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: čt březen 01, 2007 11:49 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem po měsíčním testování chlazení detektoru zjistil následující :
1. Ideální by bylo chladit detektor na určitou teplotu, řekněme blízkou 26 st., +/- 2 st. Zřejmě by stačilo pouít nějaký 12V regulátor teploty, moná tento pouíváný na ventilátory v PC.
2. Pro pouití v místech se silným ruením (Praha) doporučuji zastínit přední vstupní hornu kovovým plíkem (např. z 0.25mm hliníkové tuby na vitamíny) v rozměrech 8 x 35 mm. Ideální by bylo umístění na odklápěcí klips a při cestách mimo Prahu jej odklopit. Toto řeení silně omezí falené poplachy. Citlivost se zmení někde na úroveň Target 550, někde je citlivost větí (např. Evropská). Plíek se můe i nalepit pomocí samolepky od levé strany krycího plexi (při pohledu zepředu), aby nebyl zastíněn detektor laseru.
3. Detektor od verze 3.851 má digitální kompenzaci tepelných změň, nicméně nepracuje ideálně a chlazení mu pomůe.
4. Jediný stabilní falený poplach je po těchto úpravách u Tančícího domu, to ve. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Robert Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1244 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
AntiRadary.cz Expert

Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 8:54 am Předmět: |
|
|
Josef napsal: | ... kovovým plíkem (např. z 0.25mm hliníkové tuby na vitamíny) v rozměrech 8 x 35 mm. |
Josef: Ala plechovka Coca Coly nebo piva? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 8:55 am Předmět: |
|
|
Plíek, který vystřihne z cca 0.25mm (to není rozhodující, jen se s ním lépe pracuje) hliníkového plechu (já jsem pouil plechový obal z vitamínů). Pak to vypadá včetně krycí lepící pásky takto :
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Robert Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1244 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 12:42 pm Předmět: |
|
|
Antiradary BEL napsal: | Josef napsal: | ... kovovým plíkem (např. z 0.25mm hliníkové tuby na vitamíny) v rozměrech 8 x 35 mm. |
Josef: Ala plechovka Coca Coly nebo piva? |
To bude taky pouitelné. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 12:43 pm Předmět: |
|
|
Robert napsal: | Kdyby radi Mike implementoval do V1ky reim CITY  |
koda, ale buďme rádi za Euro mode. Udělal to jen po amíky co jezdí do Evropy, jinak ho Evropa nezajímá a ani sem neprodává. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ota Člen klubu

Založen: 26.6.2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: út červenec 31, 2007 6:51 pm Předmět: |
|
|
Josefe:kdy si pracoval na chlazení,tak bys mohl vědět také toto:Čidlu u V1.a ostatních detektorů by nemělo nic překáet ve výhledu a tak mě napadlo co se stane pokud se sundá červený plastový kryt před tím čidlem?Nebude detekce-signál procházet třeba o 10% lépe a tím se zlepí i detekce?Mám to v záruce a tak to nechci zatím zkouet...Co na to znalec jako ty?  _________________ V1 3.863 Rx65e
http://www.plysove-hracky-eshop.cz/ Členové fora sleva 10% |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: út červenec 31, 2007 8:50 pm Předmět: |
|
|
Ten plastový kryt nemá na citlivost vliv, detektor v pohodě detekuje i za sklem, nebo plexisklem 5mm silným, pro 34GHz to není ádná překáka... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ota Člen klubu

Založen: 26.6.2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: st srpen 01, 2007 7:11 am Předmět: |
|
|
Josef:Tak zas nic na vylepení.....
Chlazení jsem docíli poměrně jednoduchou věcí.Moná je to k smíchu,ale strčil jsem do větracího otvoru krerý mám 3cm od V1. bravůrní ohebnou rourku podobnou větímu brčku s kloubem.A chladí to také.Určitě není rozehřátý jako dříve. _________________ V1 3.863 Rx65e
http://www.plysove-hracky-eshop.cz/ Členové fora sleva 10% |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: st srpen 01, 2007 3:16 pm Předmět: |
|
|
Taky řeení, ale v nových typech udělali teplotní stabilizaci obvodů, tak se chlazením moc parametry nemění. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ota Člen klubu

Založen: 26.6.2007 Příspěvky: 107
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
stahovanie Pozorovatel
Založen: 24.7.2007 Příspěvky: 46 Bydliště: Vranov nad Topžou
|
Zaslal: čt srpen 02, 2007 7:55 am Předmět: |
|
|
ota napsal: | Supr.Díky za radu,chladit nebudu.  |
nemam pocit ze sa prehrieva _________________ V1 3.863 (uz mi ho ukradli)
novy 3.872
LI team  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Romeo Nováček
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 23 Bydliště: Kunovice
|
Zaslal: pá srpen 03, 2007 5:02 pm Předmět: v1 |
|
|
Josef napsal: | Taky řeení, ale v nových typech udělali teplotní stabilizaci ob
vodů, tak se chlazením moc parametry nemění. |
Dotaz na Josefa, protoe mám dobře pokovené přední sklo klima u Peugeotu
připravuji pevnou sadu odstrojený V1 o vrchní kryt 4 rouby připevněný na chladič jako máte Vy a vodotěsně přikrytý spec. krabičkou , v krabici otvor se sklem čirým pro Laser ,otázka .: u takto zabezpečeného V1 ve vodotěsné krabici na AL chladiči muu jetě odstrojit i krytku která je před předním vlnovodem a led diodou pro laser ? na této krytce je zevnitř nalepený nějaký čip 1x1 mm před vlnovodem a krytka má asi světelný filtr modrý je vidět jenom proti slunci ,musí tam být já mám před ní jenom čiré sklo je to filtr pro LED diodu pro detekci Laseru? nemám monost testovat Laser, verze V1 je nejnovějí 3.862 . Krabice ma rozměry vnějí 128x98x36 vč. chladiče a je odolná i proti tlakové vodě na mičce a má min. rozměry pro montá před motor ,uchyty na karoserii , mohu dodat i příp. zajemcům vč, spojovacího mater. lepidlo na vototěsné uzavření a spec ,spojovacího vodiče se spec. konektorem aby se dal v těsné krabici spojit s V1 aj. Předpokládám e V1 bude takto max. chlazený umístění svisle v přední masce max. citlivý i na Laser . _________________ Romeo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|