Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rullez Pozorovatel

Založen: 20.11.2006 Příspěvky: 95
|
Zaslal: út květen 15, 2007 10:25 am Předmět: |
|
|
To Josef : To u je tam funkční stacionář? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: út květen 15, 2007 12:41 pm Předmět: |
|
|
V mapě je měřítko
Radar byl umístěn v policejním voze - viz video. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
x2005 Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 22, 2007 7:06 am Předmět: |
|
|
Nechci vypadat jako věčný oural, ale průběh detekce na odjezdu mi přijde dost divný. Na odjezdu podle změn intenzity poplachu není moc poznat, kdy se blíí radar. A ani vlastní průjezd měřícím paprskem na odjezdu není nijak výrazný. Schválně si pečlivě poslechněte průběh poplachu na odjezdu a sledujte kde je radar (v autě za lutou dodávkou). To bude asi tím, e při uvedené montái vlastně V1 přila o zadní čidlo, které je odstíněno. Při klasické montái uvnitř kabiny jsem díky zadnímu čidlu měl dobrý přehled, kdy jsem na odjezdu projel okolo radaru. A to včetně varianty "faleného odjezdu" - např. Evropská nebo Čimická. Je to u taková vyí dívčí. Pokud řidič pojede co celou dobu libovolného poplachu pomalu, tak nemá co řeit.
Samozřejmě na příjezdu je to velká paráda. _________________ Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru..... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: út květen 22, 2007 10:18 am Předmět: |
|
|
Jeremenkova je dost specifický případ, je tam spousta odrazů na odjezdu a opravdu detektor ne moc jasně označí polohu radaru. Na ostatních místech je odjezd lepí, ale není to ono v porovnání s detekcí na příjezdu, tak je to naprosto dokonalé. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
marsal Pozorovatel
Založen: 5.11.2006 Příspěvky: 67 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 23, 2007 9:44 am Předmět: Test Čimická v. 3.861 versus v. 3.856 |
|
|
Dnes jsem testoval V1 na Čimické, umístění vertikálně nalevo u sloupku řidiče (přilepený suchým zipem). Měřil jsme několik průjezdů a vzdálenost jsem odečítal přesně z navigace (kolik metrů zbývá k stacionáru).
Výsledem mne příjemně překvapil: 240 metrů proti směru jízdy a 420 metrů po směru jízdy !!
Otázkou stejně je, kolik metrů od stacionáru začíná radar měřit (neboli, kolik metrů mám na zpomalení vozu).
Jinak doufám, e suchý zip (hlavně lepidlo, kterým je připevněn) vydrí pouívání.
Zatím jasně nejlepí výsledek z různých pokusů, jak detektor umístit (jetě lepí ne opěrka nebo clona vertikálně, o horizontálním umístění se nebavím).
Jinak mám občas falený laser alert od zařízení, které umoňují přednostní jízdu autobusů na Čimické a na Proseku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ragamix Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: st květen 23, 2007 10:07 am Předmět: Re: Test Čimická v. 3.861 versus v. 3.856 |
|
|
marsal napsal: | Otázkou stejně je, kolik metrů od stacionáru začíná radar měřit (neboli, kolik metrů mám na zpomalení vozu). |
os radaru zviera s cestou uhol 22stupnov. takze trigonometria --> radar mera rychlost ked si vo vzdialenosti cca 2.475 nasobku bocneho odstupu od neho. cize ak je bocny odstup medzi tebou a radarom 2m zmera ta v okamihu ked si 2 x 2.475 = 5 metrov od neho.
edit: tych 5 metrov je horizontalna vzdialenost ci ako to nazvat.. tj je to vzdialenost do miesta kde sa budes nachadzat vedla radaru (a 2 metre od neho). dufam ze je to pochopitelne vysvetlenie  _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|