Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
snail Expert
Založen: 30.10.2006 Příspěvky: 1423
|
Zaslal: po leden 19, 2009 12:26 am Předmět: Tak mi kleklo auto :? |
|
|
Tak jsem dneska nedojel Po cca 20 km zvuk z motoru při kadé akceleraci jako velký aerodynamický um či ustění, po cca 30 km kubání auta při hranici 1500 otáček, co jsou u mne otáčky spínání turba, víc ne 80 se auto nerozjelo a vzadu černý kouř a smrad nespálené nafty. Napadlo mě turbo (cca 120 000 km najeto), po konzultacích jsem se raději nechal odtáhnout na laně (z Hradce, na odtahovku se mi nechtělo čekat a tchán jel kousek za mnou) a jetě v noci předal do servisu - chválím Automnont servis v Hloubětíně - v 23:15 po předchozích opakovaných telefon. konzultacích v neděli večer si auto přijeli převzít do servisu ! Servisman si motor poslechl a mluvil něco o interkoleru (???) - pravda je, e auto jsem na chalupě posadil břichem (motorem) na sníh, ale pouze na plocho a normálně jsem vyjel...
Tak jsem zítra zvědavej, co mi řeknou |
|
Návrat nahoru |
|
|
Palda Nováček
Založen: 8.7.2008 Příspěvky: 23
|
Zaslal: po leden 19, 2009 8:12 am Předmět: |
|
|
Něco podobného udělal nový Outlander 2.0Di-d, během 40 000km se zastavil 3x. Poprvé i podruhé se uvolnila hadice od turba a potřetí byl zkratovaný čip, ale neřekli jaký. Stejné příznaky. _________________ V1 3.863 (jeden z poslednich) x2 |
|
Návrat nahoru |
|
|
gebič Anonymní
|
Zaslal: po leden 19, 2009 2:39 pm Předmět: |
|
|
to Ice: 905tis? To je uz motor podle meho na odpis... Pak dej snail vedet jak jsi dopadnul, jelikoz mam taky Diesela a tohle co popisujes neni zrovna pekne... |
|
Návrat nahoru |
|
|
pepek Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 854
|
Zaslal: po leden 19, 2009 3:47 pm Předmět: |
|
|
Pokud se uvolní hadice od turba nebo povolí intercooler (třeba po nárazu) tak není přetlak a auto jede jako bez turba. ŘJ by měla přejít do nouzového reimu a jeliko není dostatečný přetlak v sání, tak chybí i více ne polovina výkonu. Dá s tímto problémem dojet i delí vzdálenost, jen to nesmí být auto s DPF, který by na 99% by dostal ucpávací dávku sazí a pak by to ŘJ mohla vyhodnotit jako závanou chybu a vypnula by motor sama. Je jasné, e zároveň poleze nahoru i spotřeba. |
|
Návrat nahoru |
|
|
snail Expert
Založen: 30.10.2006 Příspěvky: 1423
|
Zaslal: po leden 19, 2009 9:02 pm Předmět: |
|
|
pepek a palda - bingo - utrená hadice turba (moná od sněhu, kdy jsem čumákem dělal rolbu). Auto u je doma a ani nesundavali nárazník, take nemusím kontrolovat seřízení "světel" |
|
Návrat nahoru |
|
|
|