 |
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
marsal Pozorovatel
Založen: 5.11.2006 Příspěvky: 67 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 11, 2007 6:15 am Předmět: Praktický rozdíl mezi Target 550 a Valentine V1 |
|
|
Chci si v zhruba dubnu nebo v květnu 2007 koupit nový detektor, rozhoduji se mezi Target 550 a Valentine V1. jezdím denně po JS, často do centra Prahy, pohybuji se na Vinohradské, Průmyslové i u Tančícího domu. Denně jezdím po dálnici, najídím hodně kilometrů.
Vzhledem k tomu, e někdy jezdím dost rychle (zejména po dálnici), zajímala by mne následující praktická kalkulace. Vezmeme-li v úvahu běné brzdné schopnosti auta (ze 100 km/h na 0 na cca 42 metrech) a běnou průměrnou reakci 0,2-0,3 desetiny sekundy, o kolik rychleji mohu jet s V1 a s Targetem 550 na dálnici, abych to jetě ubrzdil na 130 km/h? Jsem líný počítat a navíc je moná moje úvaha v něčem nepřesná.
Vichni zatím uvádíte, kolik metrů předem V1 nebo target varuje, ale mne by zajímalo, jakou rychlost si reálně mohu dovolit, ani bych se dostal do problému a jaký je reálný rozdíl v citlivosti (místo nic neříkajících metrů to převedeme na km/h a bude nás zajímat ne vzdálenost od radaru, ale od paprsku měření).
Moná tady tato diskuse u byla, ale já jsem ji nezaznamenal. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
AntiRadary.cz Expert

Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 11, 2007 10:11 am Předmět: |
|
|
To nikdo presne nespocita, vcasnost vystrahy je u detektoru nevyzpytatelna a zalezi od konkretni situace, hlavne typu a umisteni radaru a terenu, obecne se doporucuje tak 160 - 180 km/hod. jako rozumny kompromis.
PS: Dnes bude kvuli nedostatku zbozi predcasne ukoncena zvyhodnena cena na Target EURO 550, od zitra plati cena 13900 Kc a v dubnu, kvetnu jiz mozna nebude k dostani, jelikoz ma byt nahrazen jinym typem, ktery ovsem nemusi byt vhodny pro CR! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: ne březen 11, 2007 10:17 am Předmět: |
|
|
Odpověď je poměrně jednoduchá. Pokud ti vadí falené poplachy kup si Target 550 nebo Bel 975R, který má vyí citlivost. V1 lze doporucit na dalnice, ale v Praze nebo větích městech zaznamená falené poplachy (Target je sice take ma, ale nesrovnatelně mení). Jaký-koli výpočet z jaké rychlosti jsi schopen ubrzdit na 130km/h, tak záleí na tolika faktorech, e to je úkol pro počítač, protoe je příli mnoho faktorů, které brdění ovlivní (pneu, kvalita silnice, kvalita brzd, váha vozu, sklon vozovky, rychlost reakce atd..). Pokud chce překračovat rychlost na dálnici o 30km/h, pak věz, e ti v mnoha případech ádný detektor nepomůe (nehledě na moné detekce jinými zařízeními ne je radar RAMET).
Malý příklad, řekněme rychlost je 160 km/h (44m/s), reakce řidiče 1,5-2s (těko to můe ihned zahamtnout, kdy má za sebou dalí auto). Auto zbrzdí na 130km/h za 1,5s. Výsledný čas 3-3,5s neboli 133-155m dráha. Tady bude hodně záleet na detekci a počítej, e na dálnici jsi rád, kdy je detekce nad 120m. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|