Obsah fóra

 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Falešné poplachy
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Valentine One
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 29, 2007 2:55 pm    Předmět: Citovat

Josef napsal:
To je věc názoru, mě občasné poplachy v Praze naprosto nevadí a rozhodně nejsem otupělý, abych nereagoval, protože jsou stále ve stejných místech (tedy ne vždy se falešný poplach v daném místě ozve). Nezastávám se ani jednoho typu detektoru, ale pišme objektivně, protože taková vyjádření od prodejce detektorů Bel působí přinejmenším jako neférové a je to naprosto subjektivní pocit, nepodloženými žádným průzkumem u např. 100 dotázaných uživatelů Wink


To neni vec nazoru, ale objektivni fakt a nahled cloveka, ktery se detektory zabyva 15 let! Zacinam mit dojem, ze se to tady zvrhava na velebeni V1 a vsechno ostatni odmita jako neobjektivni. Nevim, jak vic moze byt objektivni prodejce, ktery nabizi jak BELy, tak i V1 a financne mu je to priblizne jedno, ktery detektor proda, coz se ovsem neda rici o moralni strance veci, respektive o dobrem pocitu z odvedene prace.

Pred 2 lety bych pred V1 padl na kolena a kazdemu bych ho doporucoval, ovsem po zkusenostech s BEL Vector 965/995 CZ to uz udelat nemohu, pro 90% zakazniku je novy BEL lepsi volba. Pro vetsine jizdy po dalnicich nebo individualni dovoz je V1 asi nejlepsi volba, ale jeho odolnost vuci falesnym poplachum je dokonce horsi nez u poslednich verzi 945, takze pro mestsky a smiseny provoz je lepsi BEL Vector 965/995 CZ.

Kdo se nediva na penize, chce nejake reseni i pro usekove merice a nevadi mu pevna zastavba do vozidla, tak je nejlepsi BEL 975 R / Vector LR.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 29, 2007 3:01 pm    Předmět: Citovat

Josef napsal:
Škoda, že jsme zatím neviděli jediné video Bel 975R, kde je vidět ta velká citlivost. To co jsme zatím viděli je citlivost velmi slabá.


To co jste videli, je o nicem, protoze pokud mam dobre informace, tak se jedna o 975 s 2 roky starym HW, t.j. analogem BEL Vector 940/960, coz vubec nic nevypovida o soucasnych 975, ktere maji od leta HW podobny 965/995.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: po leden 29, 2007 10:39 pm    Předmět: Citovat

Antiradary BEL napsal:
To neni vec nazoru, ale objektivni fakt a nahled cloveka, ktery se detektory zabyva 15 let! Zacinam mit dojem, ze se to tady zvrhava na velebeni V1 a vsechno ostatni odmita jako neobjektivni. Nevim, jak vic moze byt objektivni prodejce, ktery nabizi jak BELy, tak i V1 a financne mu je to priblizne jedno, ktery detektor proda, coz se ovsem neda rici o moralni strance veci, respektive o dobrem pocitu z odvedene prace.


Nikdo se nepře, že Bel 965CZ je dobrý detektor s minimem falešných poplachů, ale to všichni vědí a skoro už nezajímá, tak jako všichni ví, že Audi, BMW a Mercedes jsou dobrá auta a nikdo se před nimi neposadí na zadek, prostě to tak je a není potřeba se v tom pitvat.
Názor, že falešné poplachy vyvolají to, že řidič přestane reagovat na radary není objektivní, ale subjektivní, protože to je jenom Tvůj pocit a ne můj nebo ostatních. Věta "Stačí hodinka, dvě ježdění a řidič je už pak tak otupělý, že na skutečný radar ani nezareaguje" prostě není pravda a budu klidně 2 hodiny jezdit po Praze bez falešného poplachu, záleží kde a kdy. To co není pravda, prostě objektivní být nemůže.


Naposledy upravil Josef dne ne únor 04, 2007 10:10 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 29, 2007 10:53 pm    Předmět: Citovat

Tak to teda nevim, kde se da normalne 2 hodiny jezdit po Praze bez falesnych poplachu, mozna tak tocit na jednom miste v zone bez poplachu. Centrum, JS, 5.kvetna, Prumyslova, Vinohradska, Pruhonice, tam vsude poplachy jsou (na opacnou stranu Vltavy skoro nejezdim) a za 2 hodiny jezdeni jich mam 5.
Vim, ze falesne poplachy vetsine zakazniku vadi a DOKONCE jiz mam dotazy, jestli nelze na V1 udelat podobna uprava jakou ma 965/995CZ, ktera by odstranila "ty zatraceny poplachy".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: po leden 29, 2007 11:12 pm    Předmět: Citovat

Ta úprava ze udělat, stačí přidělat na elektroniku Peltierův článek a chladit ji, pak je po falešných poplaších.
Návrat nahoru
ragamix
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1873
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út leden 30, 2007 7:35 am    Předmět: Citovat

ako to vacsinou byva pravdu mate obaja.. aj ked toto je zas len moj nazor ze jo.
su ludia ktorym nevadi denne xy falosnych poplachov denne a normalne to toleruju. na druhej strane inym vadi kazdy jeden zbytocny poplach navyse a radsej maju v aute pokial mozno ticho. proste kazdy si vybere to co mu viac vyhovuje. na predajcovi je uz len to aby zakaznikovy vysvetlil vyhody/nevyhody BelCZ vs V1 Cool
_________________
| www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2007 7:46 pm    Předmět: Citovat

Dnes jsem testoval prototyp chladící jednotky pro V1, nicméně první výsledky jsou - ve dvou místech (Modřany a Pankrác), kde je falešný poplach vždy, tak zůstal detektor V1 ticho i při více průjezdech. K jednotce zakoupim jeste regulaci chlazeni a vyzkouším v místech se silným rušením tj. místo kolem Tančícího domu.

Myslím, že zajímavým řešením by bylo umístit detektor za předni masku auta, kde bude v zimních měsících chlazen přirozeným způsobem a v létě bude fungovat elektronicke chlazeni.

Návrat nahoru
msp_x
Expert


Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 539
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2007 10:55 pm    Předmět: Citovat

Josef napsal:
Dnes jsem testoval prototyp chladící jednotky pro V1, nicméně první výsledky jsou - ve dvou místech (Modřany a Pankrác), kde je falešný poplach vždy, tak zůstal detektor V1 ticho i při více průjezdech. K jednotce zakoupim jeste regulaci chlazeni a vyzkouším v místech se silným rušením tj. místo kolem Tančícího domu.


Zajimave. Smim se zeptat, co bylo impulzem k tomuto reseni?
Osobne bych si tipnul, ze drivejsi falesne poplachy budou nahrazeny jinymi, ale treba se mylim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: so únor 03, 2007 12:44 am    Předmět: Citovat

Impulsem k tomuhle řešení bylo, že jsem si již dříve všiml, že pokud je detektor studený (např. když zůstal v autě) tak se falešný poplach neozval. Jakmile se však detektor zahřál, falešný poplach se objevil a to na stejném místě.
Budu tohle řešení testovat, nicméně, včera jsem projel celou Prahu od Komořan, přes Žižkov až do Vysočan (přes Průmyslovou) bez jediného falešného poplachu, přestože se měly ozvat 3x - Modřany, Pankrác, Průmyslová. Dnes se neozval poplach ani na magistrále u Hlavního nádraží.
Návrat nahoru
Robert
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1244
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne únor 04, 2007 10:54 pm    Předmět: Citovat

Moc chválím, detekce předpokládám zůstala standartní?
_________________
- www.antiradary.net www.beltronics.info www.escort-radar.cz a www.anti-laser.cz -
- Výhradní dovozce BELTRONICS, ESCORT a ANTiLASER do ČR -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: po únor 05, 2007 12:33 am    Předmět: Citovat

Ano detekce zůstala stejná, ale výsledky chci nechat, až bude chlazení na lepší úrovni, pak uvidíme. Předpokládám, že zmizí tak 80% falešných poplachů, ty hodně silné zůstanou, ale nechci předbíhat.
Návrat nahoru
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: po únor 05, 2007 4:34 pm    Předmět: Citovat

Takže dnes jsem zapojil regulaci chlazení a projel první úseky, kde se vyskytuje rušení - Pankrác, Modřany, 5. května, okolí Hlavního nádřaží a Hiltonu a Tančícího domu. Jediný falešný poplach je u Tančícího domu, kde je opravdu silný, ale velmi snadno rozlišitelný - na detektoru blikají střídavě obě šipky, což naznačuje signál někde nad automobilem.

Technické řešení je poměrně snadné. na spodní části detektoru je umístěn Peltierův článek a na něm je chladič, velikosti 4x8cm (čim větší, tím lepší). Já jsem použil tento Peltier 3x3cm TEC1-12704.



Regulaci výkonu jsem vyřešil regulátorem G709.



Vše zakoupeno v www.ges.cz za cenu 321 Kč, chladič jsem měl doma.
Návrat nahoru
sarkan
Pozorovatel


Založen: 4.2.2007
Příspěvky: 40
Bydliště: Dubnica

PříspěvekZaslal: po únor 05, 2007 7:12 pm    Předmět: Citovat

Muzes doplnit foto, kdy je videt ten chladic primo na detektoru? A prosim vysvetli mi, jak jde regulovat chladici vykon u neceho, co nema kompresor. Nebo regulujes nejaky jiny vykon? Nerozumim funkci toho Peltirova clanku Confused Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: po únor 05, 2007 7:28 pm    Předmět: Citovat

Foto s chladičem je vidět několik příspěvků výše!

Výkon chlazení se reguluje velikostí proudu přitékající do Peltierova článku v rosahu 0-2 Ampéry pomocí potenciometru. Čím větší proud, tím větší výkon chlazení a samozřejmě tím více se ohřívá chladič. Mám nastaven proud cca 0,5A.
Návrat nahoru
sarkan
Pozorovatel


Založen: 4.2.2007
Příspěvky: 40
Bydliště: Dubnica

PříspěvekZaslal: út únor 06, 2007 7:43 pm    Předmět: Citovat

Omlouvám se, při mém internetu přes mobil se obrázek nestihl zobrazit. jak funguje ten článek? On na odebírá teplo z jedné strany /chladí/ a odvzdává ho na straně druhé /ohřívá chladič/? Je to tedy věcička na zvýšení účinosti chlazení? Ne netu jsem to hledal, ale rozumné vysvětlení funkce jsem nenašel. Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Valentine One Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 1 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com