|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 29, 2007 2:55 pm Předmět: |
|
|
Josef napsal: | To je věc názoru, mě občasné poplachy v Praze naprosto nevadí a rozhodně nejsem otupělý, abych nereagoval, protoe jsou stále ve stejných místech (tedy ne vdy se falený poplach v daném místě ozve). Nezastávám se ani jednoho typu detektoru, ale pime objektivně, protoe taková vyjádření od prodejce detektorů Bel působí přinejmením jako neférové a je to naprosto subjektivní pocit, nepodloenými ádným průzkumem u např. 100 dotázaných uivatelů |
To neni vec nazoru, ale objektivni fakt a nahled cloveka, ktery se detektory zabyva 15 let! Zacinam mit dojem, ze se to tady zvrhava na velebeni V1 a vsechno ostatni odmita jako neobjektivni. Nevim, jak vic moze byt objektivni prodejce, ktery nabizi jak BELy, tak i V1 a financne mu je to priblizne jedno, ktery detektor proda, coz se ovsem neda rici o moralni strance veci, respektive o dobrem pocitu z odvedene prace.
Pred 2 lety bych pred V1 padl na kolena a kazdemu bych ho doporucoval, ovsem po zkusenostech s BEL Vector 965/995 CZ to uz udelat nemohu, pro 90% zakazniku je novy BEL lepsi volba. Pro vetsine jizdy po dalnicich nebo individualni dovoz je V1 asi nejlepsi volba, ale jeho odolnost vuci falesnym poplachum je dokonce horsi nez u poslednich verzi 945, takze pro mestsky a smiseny provoz je lepsi BEL Vector 965/995 CZ.
Kdo se nediva na penize, chce nejake reseni i pro usekove merice a nevadi mu pevna zastavba do vozidla, tak je nejlepsi BEL 975 R / Vector LR. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 29, 2007 3:01 pm Předmět: |
|
|
Josef napsal: | koda, e jsme zatím neviděli jediné video Bel 975R, kde je vidět ta velká citlivost. To co jsme zatím viděli je citlivost velmi slabá. |
To co jste videli, je o nicem, protoze pokud mam dobre informace, tak se jedna o 975 s 2 roky starym HW, t.j. analogem BEL Vector 940/960, coz vubec nic nevypovida o soucasnych 975, ktere maji od leta HW podobny 965/995. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef Anonymní
|
Zaslal: po leden 29, 2007 10:39 pm Předmět: |
|
|
Antiradary BEL napsal: | To neni vec nazoru, ale objektivni fakt a nahled cloveka, ktery se detektory zabyva 15 let! Zacinam mit dojem, ze se to tady zvrhava na velebeni V1 a vsechno ostatni odmita jako neobjektivni. Nevim, jak vic moze byt objektivni prodejce, ktery nabizi jak BELy, tak i V1 a financne mu je to priblizne jedno, ktery detektor proda, coz se ovsem neda rici o moralni strance veci, respektive o dobrem pocitu z odvedene prace. |
Nikdo se nepře, e Bel 965CZ je dobrý detektor s minimem falených poplachů, ale to vichni vědí a skoro u nezajímá, tak jako vichni ví, e Audi, BMW a Mercedes jsou dobrá auta a nikdo se před nimi neposadí na zadek, prostě to tak je a není potřeba se v tom pitvat.
Názor, e falené poplachy vyvolají to, e řidič přestane reagovat na radary není objektivní, ale subjektivní, protoe to je jenom Tvůj pocit a ne můj nebo ostatních. Věta "Stačí hodinka, dvě jedění a řidič je u pak tak otupělý, e na skutečný radar ani nezareaguje" prostě není pravda a budu klidně 2 hodiny jezdit po Praze bez faleného poplachu, záleí kde a kdy. To co není pravda, prostě objektivní být nemůe.
Naposledy upravil Josef dne ne únor 04, 2007 10:10 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 29, 2007 10:53 pm Předmět: |
|
|
Tak to teda nevim, kde se da normalne 2 hodiny jezdit po Praze bez falesnych poplachu, mozna tak tocit na jednom miste v zone bez poplachu. Centrum, JS, 5.kvetna, Prumyslova, Vinohradska, Pruhonice, tam vsude poplachy jsou (na opacnou stranu Vltavy skoro nejezdim) a za 2 hodiny jezdeni jich mam 5.
Vim, ze falesne poplachy vetsine zakazniku vadi a DOKONCE jiz mam dotazy, jestli nelze na V1 udelat podobna uprava jakou ma 965/995CZ, ktera by odstranila "ty zatraceny poplachy". |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef Anonymní
|
Zaslal: po leden 29, 2007 11:12 pm Předmět: |
|
|
Ta úprava ze udělat, stačí přidělat na elektroniku Peltierův článek a chladit ji, pak je po falených poplaích. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ragamix Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út leden 30, 2007 7:35 am Předmět: |
|
|
ako to vacsinou byva pravdu mate obaja.. aj ked toto je zas len moj nazor ze jo.
su ludia ktorym nevadi denne xy falosnych poplachov denne a normalne to toleruju. na druhej strane inym vadi kazdy jeden zbytocny poplach navyse a radsej maju v aute pokial mozno ticho. proste kazdy si vybere to co mu viac vyhovuje. na predajcovi je uz len to aby zakaznikovy vysvetlil vyhody/nevyhody BelCZ vs V1 _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef Anonymní
|
Zaslal: pá únor 02, 2007 7:46 pm Předmět: |
|
|
Dnes jsem testoval prototyp chladící jednotky pro V1, nicméně první výsledky jsou - ve dvou místech (Modřany a Pankrác), kde je falený poplach vdy, tak zůstal detektor V1 ticho i při více průjezdech. K jednotce zakoupim jeste regulaci chlazeni a vyzkouím v místech se silným ruením tj. místo kolem Tančícího domu.
Myslím, e zajímavým řeením by bylo umístit detektor za předni masku auta, kde bude v zimních měsících chlazen přirozeným způsobem a v létě bude fungovat elektronicke chlazeni.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
msp_x Expert
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 539 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá únor 02, 2007 10:55 pm Předmět: |
|
|
Josef napsal: | Dnes jsem testoval prototyp chladící jednotky pro V1, nicméně první výsledky jsou - ve dvou místech (Modřany a Pankrác), kde je falený poplach vdy, tak zůstal detektor V1 ticho i při více průjezdech. K jednotce zakoupim jeste regulaci chlazeni a vyzkouím v místech se silným ruením tj. místo kolem Tančícího domu.
|
Zajimave. Smim se zeptat, co bylo impulzem k tomuto reseni?
Osobne bych si tipnul, ze drivejsi falesne poplachy budou nahrazeny jinymi, ale treba se mylim. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef Anonymní
|
Zaslal: so únor 03, 2007 12:44 am Předmět: |
|
|
Impulsem k tomuhle řeení bylo, e jsem si ji dříve viml, e pokud je detektor studený (např. kdy zůstal v autě) tak se falený poplach neozval. Jakmile se vak detektor zahřál, falený poplach se objevil a to na stejném místě.
Budu tohle řeení testovat, nicméně, včera jsem projel celou Prahu od Komořan, přes ikov a do Vysočan (přes Průmyslovou) bez jediného faleného poplachu, přestoe se měly ozvat 3x - Modřany, Pankrác, Průmyslová. Dnes se neozval poplach ani na magistrále u Hlavního nádraí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Robert Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1244 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef Anonymní
|
Zaslal: po únor 05, 2007 12:33 am Předmět: |
|
|
Ano detekce zůstala stejná, ale výsledky chci nechat, a bude chlazení na lepí úrovni, pak uvidíme. Předpokládám, e zmizí tak 80% falených poplachů, ty hodně silné zůstanou, ale nechci předbíhat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef Anonymní
|
Zaslal: po únor 05, 2007 4:34 pm Předmět: |
|
|
Take dnes jsem zapojil regulaci chlazení a projel první úseky, kde se vyskytuje ruení - Pankrác, Modřany, 5. května, okolí Hlavního nádřaí a Hiltonu a Tančícího domu. Jediný falený poplach je u Tančícího domu, kde je opravdu silný, ale velmi snadno rozliitelný - na detektoru blikají střídavě obě ipky, co naznačuje signál někde nad automobilem.
Technické řeení je poměrně snadné. na spodní části detektoru je umístěn Peltierův článek a na něm je chladič, velikosti 4x8cm (čim větí, tím lepí). Já jsem pouil tento Peltier 3x3cm TEC1-12704.
Regulaci výkonu jsem vyřeil regulátorem G709.
Ve zakoupeno v www.ges.cz za cenu 321 Kč, chladič jsem měl doma. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sarkan Pozorovatel
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 40 Bydliště: Dubnica
|
Zaslal: po únor 05, 2007 7:12 pm Předmět: |
|
|
Muzes doplnit foto, kdy je videt ten chladic primo na detektoru? A prosim vysvetli mi, jak jde regulovat chladici vykon u neceho, co nema kompresor. Nebo regulujes nejaky jiny vykon? Nerozumim funkci toho Peltirova clanku |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef Anonymní
|
Zaslal: po únor 05, 2007 7:28 pm Předmět: |
|
|
Foto s chladičem je vidět několik příspěvků výe!
Výkon chlazení se reguluje velikostí proudu přitékající do Peltierova článku v rosahu 0-2 Ampéry pomocí potenciometru. Čím větí proud, tím větí výkon chlazení a samozřejmě tím více se ohřívá chladič. Mám nastaven proud cca 0,5A. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sarkan Pozorovatel
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 40 Bydliště: Dubnica
|
Zaslal: út únor 06, 2007 7:43 pm Předmět: |
|
|
Omlouvám se, při mém internetu přes mobil se obrázek nestihl zobrazit. jak funguje ten článek? On na odebírá teplo z jedné strany /chladí/ a odvzdává ho na straně druhé /ohřívá chladič/? Je to tedy věcička na zvýení účinosti chlazení? Ne netu jsem to hledal, ale rozumné vysvětlení funkce jsem nenael. Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|